Webmedia - Nijmegen

SLA Management

Bij een samenwerking heb je verwachtingen. En die verwachtingen moeten nagekomen worden. Wat mag je eigenlijk van Webmedia - Nijmegen verwachten? Hoe zorgen we voor de beste kwaliteit hosting? En op welke manier helpen we je? Dat staat in de SLA. Met een SLA zorgen we voor een vlekkeloze samenwerking.

SLA Brons

€ 30 / maand

Opties
Optie</th> Inbegrepen?
Beheren van switch/router Inclusief
Beveiligen van switch/router Optie
24/7 monitoren Inclusief
24/7 noodnummer Inclusief
Gegarandeerde reactietijd binnen 2 uur
Tijd inbegrepen bij calamiteiten 30 min
Tijd inbegrepen voor werkzaamheden 15 min
Meedenken en adviseren Uurtarief *

SLA Silver

€ 80 / maand

Opties
Optie Inbegrepen?
Beheren van switch/router Inclusief
Beveiligen van switch/router Inclusief
24/7 monitoren Inclusief
24/7 noodnummer Inclusief
Gegarandeerde reactietijd binnen 1 uur
Tijd inbegrepen bij calamiteiten 30 min
Tijd inbegrepen voor werkzaamheden 30 min
Meedenken en adviseren Uurtarief *

SLA Gold

€ 145 / maand

Opties
Optie Inbegrepen?
Beheren van switch/router Inclusief
Beveiligen van switch/router Inclusief
24/7 monitoren Inclusief
24/7 noodnummer Inclusief
Gegarandeerde reactietijd binnen 0,5 uur
Tijd inbegrepen bij calamiteiten 30 min
Tijd inbegrepen voor werkzaamheden 60 min
Meedenken en adviseren Uurtarief *

Extra prijzen

Probleemoplosssing op locatie € 0,78 p/km + € 110 euro per uur op locatie
Uurtarief zonder SLA € 110 euro per uur
Uurtarief met SLA € 75 euro per uur

SLA Management van Webmedia - Nijmegen

SLA

SLA staat voor Service Level Agreement. Dit is de overeenkomst waarin we vastleggen welke kwaliteit je van Webmedia - Nijmegen mag verwachten, als je onze diensten inhuurt. In de overeenkomst staat aan welke eisen onze diensten moeten voldoen. Het is een contract tussen Webmedia - Nijmegen als leverancier en de klant.

Wat is een SLA?

SLA is een soort kwaliteitsbewaking. In het goed Nederlands noemen we het ook wel de ‘Diensten Niveau Overeenkomst’ of de ‘Service Niveau Overeenkomst’. In deze overeenkomst wordt de kwaliteit beschreven die je van ons mag verwachten. Zo staat bijvoorbeeld in de overeenkomst welke werkzaamheden we uitvoeren, en of die inclusief bij de overeenkomst zijn, of dat je die als extra optie kunt bestellen.

In de overeenkomst staat ook hoeveel tijd we mogen besteden aan de werkzaamheden. Bij het laagste niveau boek je ons 15 minuten, bij het middenniveau 30 minuten en bij het hoogste niveau 60 minuten. Zo weten beide partijen dus precies wat ze mogen verwachten.

Kwaliteit voorop

Natuurlijk vind je in onze SLA afspraken over de kwaliteit. Welke beschikbaarheid mag je van ons verwachten? Hoe gaan we je ondersteunen? En welke mate van betrouwbaarheid spreken we af? Welk serviceniveau je ook kiest, bij Webmedia - Nijmegen staat de kwaliteit altijd voorop. We denken altijd graag met je mee. Ons verschuilen achter een overeenkomst is niet onze stijl. Het is meer een overeenkomst waarin we rechten en plichten vastleggen, dan een schild om mee te schermen.

We vinden het bij Webmedia - Nijmegen belangrijk dat onze afspraken ook meetbaar zijn. Daarom werken we met een gegarandeerde reactietijd. Dit is de tijd waarbinnen je een reactie mag verwachten van een van onze medewerkers als je een service-aanvraag doet.

Meer duidelijkheid en transparantie

Laten we eerlijk zijn: als klant wil je gewoon weten wat iets kost. Niet in moeilijke juridische taal, maar in begrijpelijk Nederlands. En met prijzen die gewoon in euro’s vermeld staan. Dat is wel zo duidelijk en wel zo transparant. Bij Webmedia - Nijmegen houden we van die duidelijkheid en transparantie.

Daarom zie je in de tabel aan de bovenkant van deze pagina precies wat je mag verwachten in minuten, uren en euro’s. We geven je ook een overzicht van eventuele extra prijzen. Zo zijn de kosten in ieder geval nooit een verrassing.

Verzekerd van professionele hosting

Je bent bij ons altijd verzekerd van professionele hosting en dienstverlening. Of je nu een SLA afneemt of niet. Maar een Service Level Agreement helpt beide partijen wel om ervoor te zorgen dat afspraken nagekomen worden, en je als klant redelijke verwachtingen mag hebben. Wanneer een dienst niet aan een bepaalde kwaliteitsvoorwaarde voldoet, moet deze worden verbeterd. Zo simpel is het.

Een SLA geeft de leverancier en de afnemer duidelijkheid. Een goede SLA kan onnodige discussies voorkomen. Een mooie basis voor een succesvolle samenwerking zonder misverstanden. Want uiteindelijk zijn we allemaal mensen, die samenwerken aan een beter, mooier, veiliger, stabieler en sneller internet.

Hosting